Wednesday, 31 October 2012

cara hilangkan parut chicken pox

Assalamualaikum...

hye sume...ari nie hani nak bercerita and berkongsi sikit ngan uols pasal chicken pox and cara nk hilangkan parut 2..ape perasaan korang bila wajah elok je..licin, putih, gebu tetiba terkena pulak chicken pox..then ade pulak kesan parut 2..mesti tension kn.. at the same time, malu nk jumpa kawan2..huhu..

ada orang cakap, sume org akn kena chicken pox nie sekali ja seumur hidup..btol ka?? erm..kalau kena masa kecik2 ok la kn..at least parut 2 boleh hilang..tp kalau da tua2 kena chicken pox 2 cmna pulak??..haha..hani ckp ni berpandukan pengalaman hani sendiri..actually, hani pn baru ja kena chicken pox masa raya ari 2..da tua2 baru nk kena..sedih tau..huhu..dh la kena masa raya..trus ja tak leh raya..hahaha..

lepas kena chicken pox 2, muka mmg banyak gla ngan parut..mane tak nya tangan duk gatai pi kopek pasai apa..haha..masa tu mmg malu sangat2..huhu..malu punya pasai hani pn apa lg, trus pi tanya kt suma org produk yg boleh hilangkn parut ni..macam2 hani try termasuklah mederma, organic aid vitamin e moisturizing cream, bio oil...

MEDERMA


organic aid vitamin e moisturizing cream





kalau inginkan kulit yang cantik tanpa parut dengan cepat, amalkn la selalu ya..hehehe.. nie la hani sebelum dan selepas..huhu..jgn gelak pulak bila da tgk gambar sebelum 2 yer..hee..


amacam??heee...


5 comments:

  1. Kite pon kena chickenpox jugak. Tp parut tak hilang2 laa. Agaknya berapa lama eh baru parut hilang kalo guna produk2 tu?

    ReplyDelete
  2. salam. antara 3 ni. mne yg paling ok? pnh guna mederma dulu, tp untuk pimple scar. nampak gaya mcm x sesuai dgn kulit, makin tumbuh jerawat. tp, skrg tgh kne chicken pox. tgh cri la ni produk tuk hilangkan parut. naik pulak, banyak kt muka.

    ReplyDelete
  3. As salam..nice blog awak..salam perkenalan..saya suka baca..jom baca entry blog saya pasal parut chicken pox :)
    http://rinnran.blogspot.com/2013/09/herbal-blend.html

    ReplyDelete
  4. produk diatas nie yang mana kesan nya lebih cepat ek.....

    ReplyDelete